חוגגים אירוע ומחפשים קייטרינג מיוחד?

האוכל שתגישו באירוע יכול לעשות את ההבדל כאשר תסתכלו על השורה התחתונה. השאיפה שלכם חייבת להיות לבחור את האוכל המשובח ביותר שאותו תספקו לאורחים שלכם. המדד הטוב ביותר להצלחת האירוע יהיה עד כמה האורחים יצאו ממנו שבעים. מחפשים קייטרינג מיוחד שיספק לכם את מבוקשכם? יש לנו כמה טיפים חשובים מאוד שיכולים לעזור לכם. זה לא משנה אם אתם בוחרים קייטרינג בשרי או חלבי, תוכלו לנצל את הטיפים האלה. לעיתים הם עושים את ההבדל מנקודת המבט האישית שלכם.

 

מדוע שווה לכם להזמין קייטרינג?

 

יש כאלה שסבורים כי האוכל שהם מכינים בעצמם הוא האוכל הטעים ביותר. מאוד יכול להיות כי זוהי המציאות, אך תזכרו כי באירוע הסיפור הוא שונה. לא תהיה לכם היכולת להכין אוכל לכמה מאות אורחים שאמורים להגיע לשמוח ביחד אתכם. יתרה מכך, לא תרצו להגיע לאירוע עצמו כאשר הלשון שלכם תהיה בחוץ. מוטב כי תפנו לחברת קייטרינג חלבי או בשרי שתוריד מכם את המעמסה בכתפיים. לא פעם גם תגיעו למצב שבו האוכל שתקבלו יהיה לא פחות טעים מהאוכל שאתם מכינים.

 

לא בוחרים קייטרינג לפי המחיר

 

אחת מהטעויות השכיחות ביותר תהיה לבחור קייטרינג לפי מחיר. זה נכון שהמחיר הוא חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות, אך הוא לא הפרמטר המרכזי. יהיה לכם שווה להשקיע קצת יותר בשביל לקבל קייטרינג בשרי או חלבי שמביא איתו קצת מעבר. בסוף כאשר האורחים שלכם יצאו מרוצים מהאירוע, תדעו כי עשיתם את ההחלטה הנכונה. המחיר מתגמד כאשר תדעו שהאירוע שלכם סיפק את הסחורה על כל המשתמע מכך.

 

התאימו את הקייטרינג לאורחים

 

חברות שמספקות קייטרינג חלבי או בשרי מציעות מבחר ענק של מנות. אתם יכולים לבחור את המנות שיהיו הכי מתאימות לכם וגם לאורחים שלכם. יש לכם הזדמנות לבחור מנות שונות שיאפשרו לאורחים שלכם ללקק את האצבעות. חלק גדול מאוד מהמנות שחברת הקייטרינג מציעה יהיו מנות שאינכם יודעים להכין בעצמכם. כך שאל תחששו לבחור במנות פחות מוכרות, לעיתים זה עשוי לעשות את ההבדל. הכי חשוב שתדעו כי כל אחד מהאורחים שלכם יראה מנה אחת לפחות שהוא מתחבר אליה.

 

מבצעים טעימות מבעוד מועד

 

האירוע כבר נמצא ממש מעבר לפינה? זוהי ההזדמנות שלכם לעשות טעימות. לפני שבוחרים קייטרינג בשרי או חלבי חובה לבצע טעימות על מנת לבחור בתבונה. לעיתים המנה שלא חשבתם עליה מלכתחילה יכולה להיות המנה שתהיה לכם הכי טעימה. הרי בטעימות מביאים לכם לטעום מגוון רחב של מנות, כך שלא תהיה סיבה שתעשו בחירה שתתחרטו עליה. ברגע שאתם עושים את הבחירות הנכונות, האורחים שלכם יוכלו להיות מרוצים. הם ידעו כי אתם חשבתם עליהם כאשר בחרתם מנה כזאת או אולי דווקא מנה אחרת.

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים

לימודי הפקת אירועים

תוכן עניינים