היתרונות בהזמנת שף פרטי לאירוע

אחת מההנאות הכי טובות מנקודת מבטכם תהיה להנות מאוכל משובח. אך אוכל משובח אי אפשר למצוא בכל מקום, ולא מעט אירועים מתאפיינים באוכל סביר. אך כל מי שמגיע לאירוע ירצה לקבל בין היתר גם אוכל איכותי, כך ניתן יהיה למנוע מידה מסוימת של אכזבה. מהסיבה הזאת בדיוק שווה לכם להזמין לאירוע שלכם שף פרטי. לא מדובר על בחירה שאפשרית רק עבור האלפיון העליון, גם אתם יכולים למצוא שף שיגיע לאירוע שלכם. מדוע אתם מוכרחים לבחור דווקא באופציה הזאת ולא באף אחת מהאפשרויות האחרות?

 

זה לא יקר כמו שזה נשמע

המחשבה הראשונה שעולה לכם לראש כאשר אתם חושבים על שף פרטי היא העלות. נדגיש כי כל סוג של קייטרינג שתביאו לאירוע שלכם לא יעלה בזול. תמיד תצטרכו להכניס את היד אל תוך הכיס על מנת להעניק לאורחים את האוכל הכי משובח שיש. אך חשוב להדגיש כי הזמנת שף לאירוע זוהי לא הוצאה כל כך כבדה. בהשוואה לשאר האופציות שנמצאות על הפרק, מדובר על הוצאה יחסית סבירה. כזאת שתוכלו לעמוד בה, אפילו אם האירוע מגיע עם תקציב יחסית מוגבל. כאשר תבחנו את כל שאר היתרונות תבינו כי שווה לשלם קצת יותר על מנת לקבל את האופציה הזאת.

 

אוכל באיכות ללא פשרות

כמעט כל האורחים שמגיעים לאירועים שונים יהיו מאוכזבים מהאוכל. הם ימצאו את עצמם במצב שבו הם אוכלים את האוכל רק בגלל שהם נמצאים באירוע. ניתן יהיה לראות כאלה שנמנעים מלאכול את האוכל כי הוא פשוט לא טעים מנקודת המבט שלהם. למה שתוציאו את האורחים מאוכזבים מהאירוע? יש לכם אפשרות להזמין שף פרטי או לחפש אחר שף מארח שיסדר ארוחה בלתי נשכחת. ארוחה ברמה גבוהה כל כך עד שהאורחים ישכחו כי הם הוזמנו לאירוע. יש כאלה שמיד יצאו מנקודת הנחה כי הם נמצאים במסעדה ולא באירוע. אם האוכל יהיה לשביעות רצונם של האורחים, אין סיבה שהם לא יהיו מרוצים. גם אם יהיו טעויות אחרות זה לא יהיה בולט כמו טעות בבחירת האוכל שיוגש לאורחים.

 

מגוון רחב של ארוחות לבחירתכם

אחת מהבחירות הכי חשובות שתצטרכו לעשות היא לבחור את האוכל שיוגש באירוע. בקייטרינג מגוון האפשרויות שעומדות לרשותכם יהיה מאוד מצומצם. תוכלו לבחור בין 2-3 מנות, ולא תמיד תמצאו את המנה המושלמת מבחינתכם. אם אתם מתכננים אירוע, חובה שהוא יהיה מדהים ומרשים ככל האפשר. כמו שאמרנו האוכל חייב להיות אידיאלי על מנת שהאורחים יהיו מרוצים. ברגע שאתם פונים אל שף מארח או פרטי, הוא מיד יציע לכם אין סוף של אפשרויות. מנות שלא חלמתם שתוכלו להגשים אותן לאורחים באירוע שלכם. ברגע שיש לכם כל כך הרבה אפשרויות, תוכלו להפוך את החלום למציאות. אין סיבה שהמנות שיוגשו לאורחים שלכם לא יהיו המנות שאתם בעצמכם הכי אוהבים.

 

תחסכו לעצמכם ריצות מיותרות

חשבתם להכין בעצמכם את האוכל? מוטב כי לא תבחרו באופציה הזאת. שווה לכם להשקיע קצת יותר על מנת להזמין שף פרטי לאירוע שלכם. אין סיבה שתגיעו לאירוע שלכם מותשים ועייפים, וללא כל אנרגיה לבצע פעולות פשוטות. הרי אם אתם לא תהיו עם אנרגיות באירוע שלכם, זה עלול לגרום לו להיתפס באור שלילי. אנו מציעים לכם לוותר על האפשרות הזאת, יש אנשי מקצוע שזוהי העבודה שלהם. תאפשרו לעצמכם להשתחרר קצת מהעבודה הקשה, כי מגיע לכם ליהנות מהאירוע שתכננתם אותו זמן רב. כל מי שמכין את האוכל בעצמו יכול לספר עד כמה זה היה מתיש ומעייף.

 

התאמת האוכל לסוג האירוע

 

כיום ניתן למצוא כל מיני אירועים בסגנונות שונים, ולכל אירוע יש את הייחודיות שלו. שף מארח או שף פרטי יאפשרו לכם להתאים את סוג האוכל לסוג האירוע. הרי שף מיומן יציע מגוון רחב של מנות, כאלה שמותאמות באופן אישי לסוג האירוע. אין סיבה שהאוכל לא יתכתב בצורה אחידה עם כל הקונספט של האירוע עצמו. הרי האוכל הוא אחד מהדברים הכי חשובים באירוע, מהדברים שהאורחים לא יוכלו להתעלם מהם. אם האוכל יתכתב עם האירוע עצמו, לא תהיה סיבה שהאורחים לא יחזרו לבית עם רושם ראשוני חיובי.

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים

לימודי הפקת אירועים

תוכן עניינים