מה צריך לדעת על מגנטים לאירועים?

צילומי מגנטים החלו לחלחל אל עולם האירועים כבר בשנת 2009. טווח המחירים של המגנטים בזמנו היה גבוה באופן יחסי לטווח המחירים כיום. עם השנים, כמות החברות המציעות צילום והדפסת מגנטים לאירועים גדל באופן ניכר, דבר אשר גרם לתחרות משמעותית בענף זה ובגין זאת גם ירידה במחירי המגנטים. כיום הענף מונה אלפי אנשי מקצוע אשר יכולים להציע לכם את השירות המדובר במחירי רצפה. יחד עם זאת, בהחלט לא כדאי לבחור שירות מגנטים לאירוע שלכם רק בשל המחיר הזול ביותר שמוצע לכם. המטרה היא לקבל תוצר איכותי בסופו של דבר. אם תשלמו מעט והתוצר יהיה מאוד לא טוב בלשון המעטה, בהחלט לא תהיו מרוצים.

למה כדאי מגנטים לאירועים?

צלם מגנט לאירוע מהווה ללא ספק את הדבר הפופולארי ביותר כיום. כמעט ואי אפשר למצוא כיום אירוע שבו אין צלם מגנטים או אפילו כמה צלמים שעוברים בין האורחים ומציעים להם להצטלם לתמונת מגנט. מדובר על מגנט שמציע את המזכרת הנפלאה ביותר מהאירוע שלכם. כל אדם שיצטלם יקבל את התמונה המודפסת שלו על מגנט איכותי, כאשר לא פעם הוא יצא מהאירוע שלכם עם כמה וכמה תמונות מגנט שכאלה שכן הוא בוודאי יבחר להצטלם עם חברים, בני משפחה ועוד. על המגנט יהיה כתוב כמובן מזכרת מהאירוע וכן את תאריך האירוע.

כיצד לבחור צלם מגנטים לאירוע?

אם אתם תוהים כיצד לבחור צלם מגנטים לאירוע שלכם, הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לעשות זאת בצורה נכונה:

ראשית כל, איכות ההדפסה- לא פעם הצלם יכול להציע עסקה במחיר זול מכיוון שחומרי הגלם שהוא משתמש בהם לא באיכות גבוהה. אם אתם לא רוצים שהמגנטים מהאירוע שלכם ידהו אחרי מספר חודשים בלבד, אם אתם לא רוצים שהם יתפרקו או יקרעו, אתם חייבים לבחון את תיק העבודות של הצלם ולשאול אותו על חומרי הגלם שהוא משתמש בהם. יש לבדוק האם צבעי ההדפסה איכותיים וכמה זמן הם מחזיקים מעמד, האם המגנטים עמידים למים ולתנאים חיצוניים שונים ועוד.

ניסיון

חשוב מאוד לבדוק האם לצלם יש ניסיון. לא פעם צלם יציע לכם שירותי צילום מגנטים לאירועים במחיר מאוד זול רק בכדי להיכנס לשוק ולגייס לקוחות חדשים בכל מחיר. יש צלמים מוכשרים אשר מתחילים את דרכם ומוכנים להתפשר על מחיר סימלי תמורת חשיפה באירועים, אך חשוב לדעת כי היעדר ניסיון בתחום זה מהווה גורם משמעותי למחירים הנמוכים שיכולים להיות בענף ועל כן, בכדי לבדוק באיזה צלם מדובר, יש לבקש ממנו לראות תיק עבודות. לא כדאי לקפוץ על הצעה זולה טרם בדקתם את איכות הצילום של הצלם. ניסיון הוא דבר חשוב מאוד לכל אדם שרוצה שיהיו לו מגנטים טובים באירוע.

אדיבות ויחס אישי

אין ספק כי חשוב מאוד להקפיד על צלם אדיב, סבלני אשר מעניק יחס אישי. ממש לא נעים להיתקל באירוע בצלם שנותן את ההרגשה שהוא עושה טובה שהוא מצלם אתכם או שהוא מאיץ בכם להצטלם על מנת שהוא יוכל להמשיך בעבודתו. עליכם לבדוק האם הצלם אדיב, האם הוא סבלני והאם הוא מבצע את עבודתו בחיוך. אתם בוודאי לא רוצים שיהיה משהו באירוע שלכם שיעיב על האווירה הטובה ועל ההרגשה של המוזמנים שלכם.

 

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים

לימודי הפקת אירועים

תוכן עניינים