רעיונות ליום הולדת 50 לאמא

יום הולדת 50 הוא ציון דרך בחיים. בדרך כלל הילדים כבר די גדולים ואולי אפילו ממש בוגרים, האמא נמצאת בשיא כושר העבודה, הזמן הפנוי והיא משקיעה בעצמה אחרי שנים של גידול ילדים, וזה גם הזמן שלה להתפנק ולהנות מהם. הילדים מהצד השני, בדרך כלל רוצים להפציץ ביום ההולדת, אך כדאי לדעת גם שלא צריך תקציב ייחודי כדי להפתיע ולערוך מסיבת יום הולדת מיוחדת במינה, צריך מעט מחשבה ויצירתיות. הכנו עבורכם כמה טיפים מוצלחים ליום הולדת שיהפכו את החגיגה לייחודית. 

רעיונות למתנה ייחודית לאמא לכבוד גיל היובל

יום ההולדת ה-50 של אמא מתקרב ויש לכם רצון לארגן לה הפתעה מיוחדת במינה, לארגן לה מתנה שהיא רצתה הרבה זמן או לפנק אותה באופן ייחודי. להלן חמישה רעיונות שיסייעו לדייק את הבחירה: 

כלי מטבח יוקרתי – אם אמא שלכם רצתה מיקסר גדול או מכונת פסטה, טוחן בשר או כל כלי אחר שהיא לא יכולה להרשות לעצמה אבל חולמת עליו, זהו בדיוק הרגע לאסוף כסף בין כולם ולקנות לה את המתנה. במיוחד לאמהות שאוהבות לבשל ויש להן צורך בכלי מטבח ספציפי המתנה יכולה להיות מושלמת. 

חופשה חלומית – במחירים של היום חופשה חלומית יכולה להיות גם בחו"ל, ביעד אירופאי קרוב. אם לאמא תמיד היה חלום לצאת לחופשה, עם אבא או עם עצמה או עם הילדים, ביום ההולדת החמישים ניתן להגשים לה את החלום, גם אם זה בצימר כאן אצלנו בצפון. 

סדנה – אמא תמיד דיברה על כך שביום מן הימים תלמד צילום או תאפה לחמי מחמצת? היום יש סדנאות כמעט בכל תחום, ובדרך כלל הן אינטימיות וייחודיות והופכות לחוויה בלתי נשכחת. 

ריטריט כתיבה – אם יש לאמא אהבה למילה הכתובה היא תוכל למצוא הנאה גדולה מריטריט כתיבה. מדובר על כמה ימים של העצמה וכתיבה במסגרת ייחודית של חופשה, יש סדנאות כאלה עם סופרים וכותבים ידועים ויש עם פחות, אך בכל מקרה ההנאה מובטחת. 

יום פינוק – אמנם זה נשמע קצת נדוש, אבל אין ספק שיום של פינוק עם ארוחת בוקר וצהריים, עם ספא, עם סאונה וג'קוזי ועם עיסויים יכול להיות טוב לגוף וכמובן לנשמה. זה יכול להיות יום כיף עם הילדים או בן הזוג, ובכל מקרה מדובר על הנאה גדולה לכל מי שזוכה למתנה. 

כיצד להפיק מסיבת הפתעה משפחתית לאמא בת 50?

לצד המתנה קיימת גם מסיבת יום ההולדת ובגיל 50 מדובר על הפקה קצת אחרת. בכל זאת, מדובר על יום הולדת משמעותי מבחינת ציון הדרך, לכן ההמלצה היא לחגוג אותה מעט שונה מימי ההולדת האחרים. אם יש מקום בבית או בחצר ניתן לארגן קייטרינג או על האש גדול, להזמין חברים ומשפחה ולהכין הפתעות, למשל כמו קליפים ליום הולדת 50 עם תמונות, סרטונים וכיתוב מצחיק ומרגש. מומלץ להכין ברכה מושקעת מהילדים, להכין אוכל מצוין ולקחת את הזמן בתכנון ובהפקה, ליהנות מכל רגע ולעשות זאת תוך שיתוף פעולה בין כל הצדדים.

מומלץ מאוד לחלק את תכנון המסיבה לתפקידים שכל אחד יקח על עצמו – שמישהו אחד ידאג לנושא הקולינרי, שאחר ידאג לקליפ, שמישהו ידאג לעדכן ולאשר עם האורחים הגעה ושמישהו יהיה אחראי על ניקיון וסדר הבית למסיבה. כמו כן, יש לדאוג ולהוציא את כלת יום ההולדת למקום אחר ואז להפתיע אותה בערב, ניתן לעשות זאת בדרכים שונות, בין היתר בשילוב עם אחת המתנות הניתנות – למשל סדנה או יום בספא. 

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים

לימודי הפקת אירועים

תוכן עניינים