שולחן שוק על האש

המזנון הוא ארוחה נפוצה במדינות המערב, והוא מוגש לרוב באירועים בהם מספר האורחים עולה על מספר המנות שניתן להכין. בחלק זה נדון בכמה מהיתרונות של קיום מזנון לאירוע. מזנון הוא מבחר מנות מהן האורחים יכולים לבחור את הארוחה שלהם. מזנונים פופולריים לאירועי קייטרינג, כגון חתונות וקבלות פנים. מזנון אוכל הוא בדרך כלל בשירות עצמי והסועדים יכולים לשלם עבור פריט או לקבל מחיר קבוע עבור כל המזנון. האחרון נפוץ יותר באירועים מזדמנים.

האירוע יהווה הזדמנות מצוינת להיפגש עם חברים ובני משפחה

האוכל צריך להיות טעים ומוצג היטב. חשוב לבחור את סוג האוכל הנכון שיתאים לאירוע. הדרך הטובה ביותר ליצור תפריט היא לחשוב על מה כולם היו רוצים לאכול, מה שיכול להיות קשה כשאתה מספק עבור כל כך הרבה אנשים. זה המקום שבו המזנונים באים לידי ביטוי שכן הם מציעים מגוון מנות שמתאימות לטעם של כל אחד. הם גם מספקים הזדמנות לאורחים לנסות מנות חדשות מבלי להרגיש לחץ או מודע לבחירות שלהם. שולחן שוק על האש אינו מוגבל רק לאוכל, הוא יכול לכלול גם משקאות וקינוחים, מה שהופך אותם למושלמים עבור כל סוג של אירוע, החל מחתונות, ימי הולדת וימי נישואין ועד לארוחות ערב עסקיות. בחירת חברת הקייטרינג הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל בכל הנוגע למזנונים מזנון הוא סוג של ארוחה שבה האורחים יכולים להגיש לעצמם אוכל ושתייה. ארוחות בסגנון מזנון מוגשות לרוב במסעדות ובמסגרות חברתיות אחרות, כמו מסיבות או ארוחות ערב. מקור המונח מהמילה הצרפתית "מזנון", שפירושה "להכות".

שולחן שוק הוא דרך מצוינת להאכיל קבוצה גדולה של אנשים בבת אחת

ישנם סוגים רבים ושונים של מזנונים שתוכלו לעשות עבור האירוע שלכם. אפשר מזנון קר בו יש סלטים ונקניקים או מזנון חם עם מנות שונות. מזנון הוא דרך מצוינת לתת מענה למספר רב של אנשים. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת להציג את האוכל שלך. מזנון הוא מבחר של מנות, המוגשות בדרך כלל משולחן באמצע החדר, כשהאורחים עוזרים לעצמם ומתמקמים במקומותיהם. מזנונים משמשים לעתים קרובות למפגשים גדולים שבהם יהיו אורחים רבים וצוות מוגבל. מזנון הוא סט של מנות המונחות בשורה כך שהאורחים יכולים לקחת אוכל מהמנות. מזנונים מוגשים לעתים קרובות במסיבות, חתונות ואירועים אחרים. זהו מתכון שניתן להשתמש בו בבופה לאירוע על האש. הוא מורכב ממנות שונות עם נושא של אוכל שיבושלו על אש גלויה. יש הרבה אפשרויות למזנון. יכולה להיות ארוחת ערב בציפוי עם תפריט קבוע או שיכולות להיות תחנות עם סוגים שונים של אוכל. יכולה להיות גם ארוחת ערב בסגנון משפחתי בה האורחים מגישים את עצמם מתחנות שונות. חשוב לציין שסוג המזנון שתבחרו יהיה תלוי בתקציב שלכם ובסוג האירוע שאתם מארחים. למגוון שולחנות שוק חפשו בגוגל: טעים באירוע.

לייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטים

לימודי הפקת אירועים

תוכן עניינים